no words came out

Jag kommer ihåg när vi vände på dygnet tills det var precis lagom vänt. Vardagsvakna en natt och försov oss lite in på nästa dag. Så vi fick morgonborsta våra tänder i skolan. Det var runt advent. Som för miljarder år sedan. Precis då när allt bara hade börjat och dinosaurierna knappt dött ut.

För ett år sen exakt var det sol. Jag var kär i hemlighet och lyssnade på en sång om att vara kär i hemlighet. Det var innan allt hade börjat och dinosaurierna inte ens hade funnits.



Ikväll ska jag somna i tid. Drömma samma dröm som för ett år sedan. Om att vi kunde starta ett band. Göra covers på A-teens covers. Drömma den drömmen utan att veta hur allt blev.


Era tankar
Postat av: Rebecca

har aldrig hört den låten för men den förklarar ändå allt. allt som är och som någonsin har varit. herrejösses, att jag har missat den.

2012-05-10 @ 19:59:19
URL: http://hellotheremydear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0