The way you hate me is better than love



Det sprang en svart katt över gatan men det var ingen som ville tro på otur.
Han jag lätt glömmer namnet på hittade mig varannan gång jag sprang bort. Lyssnade gärna när jag sa vad som helst.
Sedan fick han berätta vad han hört. Hur
han brukar tjuvlyssna till något i min röst. Han fick det att låta fint men jag låtsades inte om det. Lät honom bara säga, vad som helst.
Det var egentligen för hög volym för att säga något viktigt. Därför gjorde ingen det.
Det hela var en gammal verision av någonting.
Mellan Hjärta 1 och hjärta 2 och hjärta 3. En verision av någon låt man lätt glömmer texten på, men känner igen så fort den spelas.The way you hate me is better than love. Och i tredubblat hjärtrus.
Hjärta ett. Hjärta två. Hjärta tre.

Era tankar
Postat av: nea

åh du skriver så man ryser om och om igen. och ändå blir det som varmt på något sätt. så fin.

men du. du kan skicka brevet till gamla addressen.

blir lättast så. jag är lat. jag erkänner.

2012-03-02 @ 22:08:03
URL: http://nea-r.devote.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0