I'm asking for a storm

Jag tänkte något skulle få en chans att gå fel. Som när man bara går på varannan gatsten till bussen trots att man redan är sen. På det sättet fast liksom värre. Som att dansa alldeles för fort med hela vinflaskan i handen. Tappa all balans och spilla ut en halv liter rödvin över någon man nästan känners vita katt så den blir rosa. Ungefär på det sättet tänkte jag, fast liksom annorlunda. Äta en hel påse skumtomtar fast man vet att man kommer må illa. Som att ens försöka stava till Ernst Kirchsteiger utan att se efter. Egentligen menar jag inte alls så, men ändå.


Era tankar
Postat av: Nea

du är fin så fin och jag tror jag borde skicka min address snart. jag är bara lite handlingsförlamad för tillfället. ska se om jag lyckas ta mig i kragen.

2012-02-29 @ 09:46:46
URL: http://nea-r.devote.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0