I’m so mean, I make medicine sick.

Som jag lät allt få en chans att gå fel. Som jag ville dansa i maximal hastighet och spilla rödvin över vita katter. Så de blir rosa och som att jag aldrig vill lära mig stava rätt till Ernst Kirchsteiger utan att se efter. Fel med flit. Jag ångrar mig nu.
Jag visste visst att glitter bara är en reflektion av ljus men när allt glittrade en timma efter midnatt spelade det ingen roll. Wikipedia säger att Förlåt är ett slags sänglakan som inte används längre men jag är för naiv för att att tro på fakta.


You know I’m bad.
just last week, I murdered a rock,
Injured a stone, Hospitalized a brick.
I’m so mean, I make medicine sick.



Era tankar
Postat av: Rebecca

jag fick fransk post idag och åhhhh

2012-04-10 @ 17:10:01
URL: http://hellotheremydear.blogg.se/
Postat av: oroshjärta

<3 grymma du!

2012-04-24 @ 09:36:21
URL: http://hornsgatanminauorta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0