hon kommer från främmande vidder

Jag har någon som lever mitt liv i en vecka här. Hon sover i min säng och dricker frukostchoklad ur min morgonkopp. Därför kan man tro att jag sover. eller att jag tänker ut något invecklat. Men nu förstår ni, det är inte så. Jag måste bara se till min kamrat. Ge henne mat och sömn och duschtider.

k o m m e r   s n a r t   å t e r

Plus att jag är kär i instagram. Et halvår kanske flera halvår efter att alla andra haft sina instagramkärlekar. men äschdå.


Era tankar
Postat av: johannakarolina

arg som en varg är min nya favorit!! om du glömt det så tänkte jag bara påminna dig, du är ganska underbar!!!

2012-04-26 @ 00:01:48
Postat av: tilda.josefina

hjärtasmärta varför är du så söt?

2012-04-26 @ 08:39:33
URL: http://attondel.blogg.se/
Postat av: Nea

Men men har du en instagram man kan få följa?

2012-05-29 @ 15:25:00
URL: http://nea-r.devote.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0