med huvudet mot ditt hår. aldrig älska dig igen

Vill inte vara matintresserad. Sympatisk. duktig. Vill inte vara kall sådär. Inte vara mittemellan tid och hastighet, inte igen.
Från september till advent: Jag ville bara göra pannkakor. Gjorde pannkakor. Mitt kök har plats för två.
(Det spelar ingen roll hur mitten är, bara början och slutet är bra.)
oktober. november. december. Du ville göra pannkakor. Vi gjorde pannkakor. Ditt kök har plats för två.

Vad tänker du på?
Ja,vad tänkte jag på?
Kommer iallafall tänka på dig när jag äter pannkakor. Medan Håkan sjunger Fairytale of New York i 17 dagar fram till julafton. Jag har förresten lärt mig nu, precis var på jorden du bor. Det glömmer jag nog inte heller.

(Det spelar ingen roll hur mitten är. Bara början och slutet är bra.)
Vill inte vara matintresserad. Bara sova, redan.


(snöade men den försvann innan marken. Syntes på bilrutan under gatljusen i ögonen. )


Era tankar
Postat av: Johanna

gumsii, du skriver så fint, precis som alltid! Slutet kommer bli bra, till och med bättre än bra!!

2011-12-08 @ 07:57:43
URL: http://johannaviolah.blogg.se/
Postat av: Rebecca

det här var det finaste denna dagen som är torsdag. verkligen det finaste.

2011-12-08 @ 09:06:34
URL: http://hellotheremydear.blogg.se/
Postat av: Emma hagelstorm

Svar: ja det är vanligt uttag :D

2011-12-08 @ 21:08:57
URL: http://emmaeriksson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0