Are you going to drop the bomb or not?

Jag ville bara säga att jag lever och kanske mer än förrut. Det var så kallt överallt och när strömmen gick höll jag på att frysa sönder, men det gjorde jag inte. Somnade brevid mamma alla nätter och hade té i händerna. Något som värmde innanför.

Jag fyllde år innan november blev till vinter. Under stjärnfall medan Forever Young spelades i bakgrunden. Det var fint. Faktiskt finare än det låter, jag lovar. Egentligen är det såhär, att ingenting jag frågat fått något svar. Jag undrar fortfarande. Men det spelar ingen roll, för jag har slutat fråga.

Men du. Jag ville bara säga att jag lever fortfarande. Jag var kall först men värmd igen. Jag vet inte alls om det var meningen att det skulle bli så. Men det var visst så det blev.

(some are a melody and some are the beat)


Era tankar
Postat av: Johanna

ååh världens bästa låt och världens bästa tilda!!! Tur, tur, tur att du inte frös sönder!

2011-12-04 @ 14:55:03
URL: http://johannaviolah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0