and I got some bad motherfuckers to deal with and they came for me to tonight and I’m losing myself to a terrible mess that’s impossible to fight and the nightmares came over me again


Det var natten däremellan och jag drömde mardrömmar, åtta stycken efter varandra:
...
Cirkusen stängde för dagen men det fanns två flickor kvar därinne. Med fallande fåglar och folk över sig. Alldeles rädda för varandra.
När jag vaknade hade jorden gått under och en man med svarta fötter hade sagt hur jag skulle springa med för litet försprång innan han skulle komma ikapp. Försökte skrika men det kom inget skrik alls.
Somna igen.
Skakandes vaknade jag och trodde mig vara gömd i ett trappuppgångshörn med samma rutiga golv. Så rädd så det brände.
Innan det blev morgon hade jag hunnit tappa bort en lillebror i grå storstadsdimmor och gjort allt för att få en skrikande flicka att bli tyst.
Så rädd så det verkligen brände.
Ville helst aldrig mera somna ensam. Vill verkligen helst aldrig mera det.





Era tankar
Postat av: MY

du skriver ju så ont att jag får ont i hjärtat!

KRAM

2011-12-28 @ 18:25:36
URL: http://www.mwhys.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0