Jesus died for somebody's sins, but not mine

Det var en tépåse som gick sönder. Smak av Himalaya som spreds i bränt vatten och färgade det svart.
Det är december med brist på vinter och på radion sjunger Jesus med sina barn om något jag inte känner till. Tiden går verkligen men jag glömde min klocka hos dig och märker ingenting. Det är förresten alldeles för längesen nu, för att fråga: om en klocka, lite tid, hur du sover. Fråga dig om det jag glömde, men du. Vem behöver tid egentligen?

I bergen är luften renare, jag hörde när du sa det. Det blev nog bara för mycket på samma gång. För stark smak av Himalaya i så uppvärmt vatten.



Era tankar
Postat av: Nea

du. ditt brev kommer att komma. men de senaste dagars-veckorna har jag inte gjort något över vad jag har varit tvungen att göra. helt energilös. du får veta mer sen. men. du är fin. det är din text också.

2011-12-16 @ 22:37:11
URL: http://nearuth.blogg.se/
Postat av: MY

Aj, fick ett hugg i hjärtat. Du skriver så himla fint.

2011-12-19 @ 11:13:55
URL: http://www.mwhys.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0