you re-wrote the rules

jag ägnar min tid.
• skruvar upp blomlådor i garderoben.
• målar dörrar gula
• klipper av håret
• bläddrar igenom sju nummer Damernas
• färgar det mörkt
• sorterar strumpbyxor
• lagar veggo
• köper puder och trasmattor
• lyssnar på why do you love me so much?
• slarvar bort kamerasladden
• provar mammas gamla balklänning
• glömmer ringa vännerna
• tar bort ingen-lappen på den gröna brevlådan vid det lilla huset vid glassfabriken.
• somnar tidigt


Era tankar
Postat av: Rebecca

får man se en bild på det korta håret? :)))

2011-08-10 @ 17:04:21
URL: http://hellotheremydear.blogg.se/
Postat av: Johanna

åh. så spännande alltihopa. (förutom det med att glömma ringa då ;) )

2011-08-10 @ 22:21:47
URL: http://johannaviolah.blogg.se/
Postat av: lilla my

vet du, ibland blir jag så stolt över att ha dig som vän för att du skriver så bra, ibland blir jag avundsjuk, ibland blir jag nästan arg och lite ledsen för att jag inte kan lika bra som dig, men mest blir jag stolt för jag vet att man inte kan vara bra på allt. don't get me wrong, jag tror du fattar att jag inte blir arg på riktigt, bara lite irriterad. men det är ytterst sällan, nu blev jag mest bara awestruck. lots of love<3

2011-08-10 @ 23:32:06
Postat av: lm

btw, nytt sur mon bloggfront!

2011-08-11 @ 00:09:11
Postat av: Ebba

så fin blogg!

2011-08-11 @ 18:36:31
URL: http://ebbaoctavia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0