en vän med en bil

Det är redan den åttonde men det kanske inte gör något. Verkligen inte. Då kommer ju hösten på riktigt snart och som vi säger, längtar vi ju dit. Verkligen.
Igår var en bra dag. Så som man kan tänka om dagar när de är över. Jättebra var det igår. Mest för att finafinafina vännen tog körkort. Det är ju inte dåligt alls. verkligen inte. Grymt. Så jäkla jäkla grym är du!!
Nu är jag snart minst i världen av att stå brevid. Majoriteten blir vuxen, tar körkort, lär sig gitarr, fyller 18, dricker kaffe utan mjölk, använder reflexer, flyttar hemifrån och kör om medan jag står på trottoaren. Det är inte ens nära till november. Eller alldeles för nära för att hinna allt det där vuxna tills dess. Lära sig kaffe utan mjölk och gitarr. Fast det gör väl inget ändå, ifall man inte riktigt är i fas. När man har en vän med en bil. Eller hur många som helst. Fina vänner med bil.

tack för skjutsen. hjärta.hjärta.hjärta.

Era tankar
Postat av: Johanna

ååh grattis grattis till vännen med bil!! :)



och minst är du ju inte, jag är mindre ju!! vi kan lära oss bli vuxna tillsammans :)

2011-09-08 @ 20:30:45
URL: http://johannaviolah.blogg.se/
Postat av: Ingrid

sötis,jag tänker då inte på att du är mindre, och november kommer fortare än du tror. och min lycka känns verkligen oförtjänt men jag är glad över den ändå, så oerhört glad! 57 är faktiskt fem poäng ifrån gränsen. Och körningen behöver jag inte ens kommentera, så bra gick det. Nu ska jag ha tid till allt det som jag inte hade tid med. Jag ska börja umgås med dem som jag ite hunnit med, jag ska lära mig en ny låt på pianot, jag ska lägga ner allt jag har på projektarbetet, jag ska jag ska jag ska. Jag ska leva igen, framför allt med tanke på att körkort faktiskt är en nyckel till friheten, och du får låna det tillsammans med mig så mycket du vill, tills du har den själv <3

2011-09-09 @ 07:55:55

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0