dancing barefoot

Någon dag när det regnar snö och inga löv finns kvar att falla. Då kanske jag fryser och kanske du med. Man kan ju hoppas att vi förstår hur två kan värmas tillsammans då. Men sålänge. Eller ifall det bara inte blir så, kan jag ju alltid lyssna på London Calling-vinylen i hennes mysiga vardagsrum. Dricka skumkaffe, se på fransk film och tänka att måndagar är nog bästa dagen ändå. För det känns verkligen så idag. Finmåndag.

(När skolan slutar nästan samtidigt som den börjar och när man har henne att bli glad över det med. När det ligger en september-ELLE i brevlådan och man verkligen lyckats skriva ett 4 cm långt stycke engelska. När det inte ens regnar och när löv faktiskt finns kvar att falla, flera miljoner.)

Man kan lyssna på det här också, och bli alldeles såndär när Patti Smith gråter åt att de sjunger hennes sång så fint. 


pussar.

Era tankar
Postat av: julia

Ah, fint!

2011-09-19 @ 21:47:22
URL: http://wearify.blogg.se/
Postat av: Rebecca

någon gång skrev du att man skulle bli som blandsaft. blandas ihop så man blir ett och inte går att dela på. söta små blandsaftisar. jag tänker så till dig idag. att du ska få bli blandsaftis med någon.

2011-09-19 @ 22:09:40
URL: http://hellotheremydear.blogg.se/
Postat av: tilda.josefina

så himla fin!! du borde få bli den mest ihopblandade blandsaften i världen med någon du vill, så bra är du!

2011-09-20 @ 17:32:55
URL: http://attondel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0