somewhere


Jag vill resa bort ett tag.

Till månen eller Pajala eller London eller Tokyo. Till någonannanstans för jag kan ingen naturkunskap. Kan inte formulera. Inte på engelska. eller franska. absolut inte på italienska. Kan inte räkna, prata, vara tyst eller sluta skratta. Kan inte somna eller förklara. Det blir bara fel ifall jag stannar kvar. Imorgon kanske jag cyklar, mot Tokyo och Pajala. Månen, den såg faktiskt närmre ut idag än förrut.

Ifall jag hade en röd folkvagnsbuss skulle jag be dig sitta brevid, medan jag spelade Tom waits och lärde mig växla, på väg mot månen. Bara så du vet.


Era tankar
Postat av: Johanna

ååh ta mig med!! jag vill åka röd folkvagnsbuss eller cykla till pajala!!

2011-11-22 @ 20:57:27
URL: http://johannaviolah.blogg.se/
Postat av: Rebecca

men åh va fint skrivet. åh.

2011-11-22 @ 21:53:04
URL: http://hellotheremydear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0