is there trees still green in November?

Vi två sjutton år låter som oktober. Men det en annan månad nu. Ganska lik men en annan.

I november ska jag prioritera framtiden och dansa lagligt i stan. Om tjugosju dagar. då ska jag börja tycka om rödvin och svåra ryska romaner. Köpa en trisslott i enighet med sveriges rikes lag och slippa vänta på lagliga dansgolv. För hela framtiden.





Era tankar
Postat av: Rebecca

snart är du inte ens 17 år och kan inte skrika med till vi är förlorade vi tvåååå, sen vi var sjuuuuutton, sjutton år. fast känslan kommer kanske vara densamma... åhhh, det är så vuxet att fylla arton, galet egentligen :)

2011-11-01 @ 22:18:57
URL: http://hellotheremydear.blogg.se/
Postat av: Susan

Brukar läsa din blogg, tycker att den är så fin! Jag är långt ifrån sjutton...saknar sjutton...önskar att jag var annorlunda när jag var sjutton. Fint med framtiden framför sig. För mig har tjugo år passerat sedan dess...det blev inte riktigt som jag trodde men bra ändå. Fint. Funderar på vad jag skulle sagt till mig själv om jag träffat mig när jag var sjutton.

Tack för dina ord, du skriver så fint!

2011-11-02 @ 07:28:12
Postat av: Johanna

vi två sjutton år, blir snart: vi två arton år.... galet!

2011-11-02 @ 09:05:25
URL: http://johannaviolah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0