if I could be naive again

inget internet i mitt hus hemma. Det regnar och man pratar om hösten. Utan strumpbyxor och dig blir det lätt kallt. Innan skolan började var det sista dagen och det blev en sådan man behöver. En sådan man helt enkelt behöver. För att kunna somna lugnt och vakna lugnt.
När man börjar skolan igen är maten likadan och man blir lika trött vid fyra. Men det känns som att det kanske behövs en sån tid nu. Med likadan mat och samma klockanfyratrötthet. Fast egentligen?


Era tankar
Postat av: Rebecca

det känns fint att ha franska med dig. bara så du vet. världens bästa franska-tilda. :)

2011-08-19 @ 15:24:09
URL: http://hellotheremydear.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag tror att fyratrötthet och samma mat är rätt bra, lite ordning och reda och så träffar man en massa folk. Fast sovmorgon varje dag var inte helt fel heller.. men det blir nog ett bra år ändå! och bara så du vet gjorde du mig en aning nyfiken igår....

2011-08-19 @ 18:50:41
URL: http://johannaviolah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0