And we talk about friends And we talk about records Talk about life And we'll talk about death And we dance in the living room


okej. hej.
det var en sån fredag och idag är det kall sol och imorgon är det söndag. (bra fredag och fin fredag)
Har inte mycket att säga. så jag säger inte så mycket.


Era tankar
Postat av: lilla my

haha vilka hemska bilder, men jag skrattar åt dom ändå! fin fredag, tråkig helg. Imon är det måndag och jag hoppas att jag inte faller tillbaka..du vet vad jag menar :) kom på att franska lunchen är när vi har nk lektion men det kanske inte gör något? puss!!!

2011-10-16 @ 12:33:49
Postat av: tilda.josefina

jag tycker så himla mycket om oss. och det gör ingenting att vi äter upp naturkunskapslektionen. alls!! Imorgon ska vi måndagsfalla och köpa frimärken. påminn mig om det. puss.

2011-10-16 @ 13:31:50
URL: http://attondel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0