Enjoy the experience

Skulle jobba matte men gjorde inte det. Åkte och letade efter julklappar istället. Hittade inga alls för att jag kanske inte letade tillräckligt. Fast förresten, till mig själv hittade jag. Iallafall en grej och världens bästa kokosbollsgräddbulle.

Därför är jag glad och imorgon ska jag säga till min naturkunskapslärare att jag ska till doktorn fast jag ska färga håret egentligen.

Ifall man tittar in genom mitt fönster precis nu sitter jag på golvet och dricker té.
Ifall du står utanför och tittar in får du gärna komma in istället, det regnar ju så. Men nu ska jag sluta med det, att dricka té, sätta upp hyllor på väggarna istället. åå. Det regnar verkligen ute.



Era tankar

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0