Som du redan har berört

Det var onsdag 22 februari kl. 17.09 och vi fördrev tiden i farmors kök medan det regnade över i vattenmätaren och hon lagade ett nytt recept.


Som du kanske har förstått
Jag är hos dig igen
Jag försvann ett tag på vägen
Men jag saknade dina sinnen
Det har varit tungt och grått
Jag är frusen än
När livet sköljde bort oss och vi glömde våra minnen


Vi vinner ingen tid
Och vi får inte vänja oss för då är allting förstört
Jag är hos dig igen
Som du kanske redan hört



Era tankar
Postat av: rebecca

Den låten har varit min favorit så länge. Kan inte lyssna på den utan att gråta lite. Bästa, finaste är den. :)

2012-02-24 @ 07:19:26
URL: http://hellotheremydear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0