Jag ska va tyst från och med nu. Se vad som händer

Det är nog någon annans dag idag. Kanske deras som fyller år. Blir 18 medan jag tittar på. Tiden går så långsamt när man räknar på den.
China går kanske om USA som ledare i världen och jag funderar över saker som börjar på T. T som i Tilda fast jag inte ens får gå på studentfesten.
Skoskav och det bränner på tungspetsen. Vind innanför och utanpå. Ingen bredvid att dela den med. ½. Vinden, den skulle kanske kännas lättare då.
Men förresten. Klockan är ju redan kväll och somnar jag tidigt blir det snart den femtonde istället. tackolov.


t som i tårta.

Era tankar
Postat av: Johanna

t som i tårta var fint.

2011-09-15 @ 10:33:49
URL: http://johannaviolah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0