We’ll stay on the phone until dawning?

tidsfördriv. gör en massa saker, för att inget annat finns att göra.

vispa pannkakor: 7 minuter

sy en klänning: ganska många sekunder. Kanske 1000.
Sola lite: 8,5 minuter. Det var så kallt i luften


skriva puss på cupcakesen: 12 min. Cirka. Svaldes nästan hela sen.

Jag saknar augusti fast jag aldrig vart där. Gör gör gör för att tiden ska kunna springa när jag inte ser. Blundar till halv elva under täcket. blandar ut datumen med tusen tidsfördriv. vill inte juli längre.

kom hem nu vän. bara gör det är du snäll.


Era tankar
Postat av: Lilla my

snart är jag snäll för snart kommer jag hem! kolla min blogg!

2011-07-23 @ 15:11:20
Postat av: tilda.josefina

fyra dagar.

2011-07-24 @ 18:36:44
URL: http://attondel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0